Even voorstellen: Jeanet van Loon



Geplaatst op: 18 januari 2017

Wanneer je naar TexelEnergie belt, is de kans groot dat je haar aan de telefoon krijgt. Jeanet van Loon is nu bijna twee jaar werkzaam voor TexelEnergie en is daar eigenlijk het manusje van alles. Zo staat ze klanten te woord, verzorgt ze een deel van de administratie en zorgt ze dat allerlei zaken goed uitgezocht en opgelost worden. 

Van oorsprong is Jeanet Z-verpleegkundige. Toen ze in 2001 samen met haar gezin naar Texel verhuisde, kwam ze tijdelijk terecht in de bejaardenzorg. Al snel werd ze leidinggevende bij de thuiszorg, maar na een aantal jaar besloot ze iets heel anders te gaan doen. “Ik ben toen aan de slag gegaan bij Theater Restaurant Klif 12, waar ik onder andere verantwoordelijk was voor de website, de administratie en de coördinatie van Dagje Texel”, vertelt Jeanet. 
 

Klantadviseur

Sinds maart 2015 is ze als klantadviseur werkzaam bij TexelEnergie. “Wanneer je naar TexelEnergie belt of mailt, is de kans dus heel groot dat je contact hebt met mij. Daarnaast ondersteun ik bij diverse zaken en neem ik een deel van de administratie voor mijn rekening. Interessant en uitdagend werk als je het mij vraagt; geen dag is het zelfde.”
 
TexelEnergie is van maandag t/m donderdag telefonisch bereikbaar tussen 09.00 en 12.00 uur. “In de middag plan ik vaak afspraken met klanten in. Telefonisch zijn we de rest van de dag daarom niet bereikbaar, maar klanten of geïnteresseerden kunnen natuurlijk altijd binnenlopen”, vertelt Jeanet.
 

Korte lijntjes

Volgens Jeanet ligt de kracht van TexelEnergie bij het feit dat de lijntjes kort zijn. Klanten kunnen gewoon even binnenlopen en hebben eigenlijk altijd contact met dezelfde persoon. “Veel mensen ervaren dat persoonlijke contact als prettig”, laat Jeanet weten. 
 
Als het om de toekomst van TexelEnergie gaat, is Jeanet dan ook positief gestemd. “Dat het een tijdje niet zo goed ging met het bedrijf, betekent niet dat de komende jaren ook moeilijk zullen zijn. Problemen worden nu goed opgepakt en klanten hebben weer meer vertrouwen in het bedrijf. Ik ben er van overtuigd dat we de komende jaren weer meer klanten mogen verwelkomen. Er liggen mooie plannen klaar”, besluit ze. 
 

Pagina delen:


Deel dit op: